Making plans

Med risk för att bli utpekad som idiot så måste jag säga att jag verkligen gillar måndagar!
Jag låter jättevirrig, jag vet. 
Men det är liksom ofta en lycklig dag. En produktiv och idéfylld dag. 
Jag har nästan börjat längta till måndagarna innan helgerna tagit slut den senaste tiden. 
Det svåra med mycket inspiration och idéer är att förverkliga dem. Jag har så mycket i huvudet och ofta kan jag klottra ner det på ett papper också och göra en planering, men det är ofta som jag inte kommer mycket längre än så, tråkigt nog. Men på måndagarna brukar jag i alla fall vara ganska produktiv. Det gillar jag!  




Kommentarer
Postat av: Kathrine

Hejhej! Såg en lila stickad tröja på din förra blogg som jag är väldigt intresserad av. Finns den kvar? :)
http://jjohanna.spotlife.se/category/saljes/

Mejla gärna!
Mvh Kathrine

2012-09-11 @ 00:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0