Bedrägeriförsök

Det är helt sjukt hur mycket sån skit det finns på internet.. Jag tror jag har fått ett eller två mystiska mail tidigare men detta slog nog allt.. 
Ett mail från "Swedbank" som berättade att någon har försökt logga in på mitt konto så de har tillfälligt stängt ner det tills jag har klickat på deras länk och bytt till ett nytt lösenord.... Knappast! 
Men det är verkligen inte alla som tänker så långt. Det är många som bara klickar, innan de hinner tänka oss läsa färdigt liksom. Jag brukar vara sån men som tur var var jag inte det denna gången.

Lita inte på någonting som handlar om ditt lösenord via mailen säger jag bara. Är det så viktigt att du ska byta så ringer dem upp dig, jag lovar. 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Usch va otäckt är såååå trött på alla idioter som försöker lura en hela tiden! Tur att du inte gick på det!

Svar: ja visst är det :(
Johanna Svensson

2012-08-11 @ 10:36:21
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Svar: Nu har jag också fått ett liknande mail, jag som inte ens har Swedbank... Idioter!

Svar: Ha! Ja det kan man verkligen kalla dem. Finns så mkt skit :/
Johanna Svensson

2012-08-18 @ 12:07:10
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/
Postat av: Sandra Rosén Dahlgren

Svar: Ja precis, usch!

2012-08-23 @ 11:29:57
URL: http://rosendahlgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0