Back to reality!

Jag är tillbaka! Efter några veckors frånvaro.. Fy skäms, jag vet.. 

För att sammanfatta så har jag glidit runt och haft lite semester i regnet! ;) 
Har hunnit med lite allt möjligt så som att liseberg, kent-konsert i karlshamn, fest och shoppingrundor i jönköping, inflyttningsfest, några fina kvällar på chappen, shopping i helsingborg, shopping och massa annat i halmstad, afterbeach och äventyrsgolf i tylösand, bio, massa god mat och dryck, och massa annat.. Har mestadels hållt hus i halmstad, både i vilshärad och på östra stranden. Men nu är jag hemma och igång igen! 

Det är ju mycket att göra nu då vi har en WEBSHOPSLANSERING som väntar! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0