Nya visitkort

Äntligen har mina nya fina visitkort anlänt! Helnöjd. Vanliga visitkort med logga på ena sidan och kontaktuppgifter på andra, men även likadana kort fast med skötselråd istället för kontaktuppgifter på ena sidan. Jag tror det blir kanon! Rätt bra nöjd med loggan är jag i alla fall. 


Jag beställde visitkorten genom Moo.com
Klickar ni in på moo genom min länk här ovanför så får ni 10% rabatt på er första order! Bra va? :) 
Rekommenderar detta då du verkligen får snygga visitkort med bra kvalitet. Det bästa är att du kan på en order(!) använda dig av upp till 50 olika baksidor på dina visitkort. Hur många dörrar öppnar inte det liksom? Hur bra som helst. Möjligheterna blir oändliga och det är bara fantasin som sätter gränsen, precis som min gjorde.. Hm.. Svart-vita, stilrena. Jag använde i alla fall 2 olika baksidor. Dock var de väldigt lika ändå... Men jag är nöjd! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0