Stilrena namnetiketter

Började dagen lite väl sent idag. Kunde verkligen inte somna förrän jätte sent inatt så jag kom inte upp förrän 9 typ. På gränsen till ångest!
Men nu är jag igång. Det är så roligt när man märker att det händer grejer och man kommer framåt i allt pill med webshopen och allt runt omkring.

Igår trillade det i både enkla namnetiketter och lite "skicka-material" i brevlådan.
Givetvis klantade jag mig och beställde fel storlek på namnetiketterna, men vad gör det.

Vill tipsa er om en sida att beställa enkla och billiga namnetiketter ifrån. De behöver ju faktiskt inte vara mer komplicerade och dyra än dessa. Man slänger ju dem ändå?
Hemsidan som säljer dem ser ut att vara från stenåldern men det gör inget för det är billigt och väldigt snabb leverans har dem också.
Nämligen www.namnetiketter.com .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0