Rivstart!

Jag hoppas du skall trivas!
För er som inte vet så heter jag Johanna och är 20 år. Än så länge är väl inte den här bloggen sådär superintressant och något att hänga i granen men vi får hoppas att den så småningom blir det.
Jag bloggade tidigare på spotlife men tröttnade på all den förbaskade reklamen så jag kilade över hit istället. 
Insåg dessutom att det inte fanns några vidare intressanta inlägg alls som var något vidare värda att plocka med sig hit. Vill ni mot förmodan se dem ändå så kan ni kika in på http://jjohanna.spotlife.se där min gamla blogg finns kvar.

Från och med idag kör vi stenhårt här istället.
Hoppas du vill följa med på min resa och kommer tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0